کابینت انزو کرج

 در کابینت کرج

کابینت انزو کرج

کابینت انزو کرج چیست؟ متریال و ساختار اصلی کابینت انزو از جنس ام دی اف می باشد که طرح مورد نظر بر روی آن اجرا میشود. سپس روکش‌هایی متفاوت با جنس متفاوت، توسط تکنولوژی خاص، روی کابینت انزو قرار میگیرد. در حقیقت، کابینت انزو یک نوع کابینت ممبران می باشد، ولی با طرح و متریال متفات.

کابینت انزو کرج

کابینت انزو کرج

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

مزایا و معایب کابینت انزو چیست؟

با شناخت معایب و مزایای کابینت انزو انتخاب شما برای خرید و سفارش کابینت منزلتان یک انتخاب آگاهانه خواهد بود. در واقع مزایای کابینت انزو بسیار بیشتر از معایب آن می باشد.

  • ضخامت درب کابینت انزو بیست و پنج میلیمتر است که قطر بالای آن به جهت عمق زیاد ابزارها و حکاکی هایی است که روی درب ها زده می شود.
  • لبه های درب ها اصولا cnc کار شده تا زیبایی بیشتری را به فضای آشپزخانه بدهد. دقت کنید زیبایی این سبک کابینت آشپزخانه به حکاکی ها و ابزاری است که توسط سی ان سی روی درب ها زده خواهد شد.
  • در کابینتی غیر از هایگلاس دیده نشده بود که از رنگ براق استفاده شود اما با استفاده از رنگ پولیش در کابینت انزو این امکان در کابینت های دیگر نیز فراهم شده است.
  • به جهت وزن بالای کابینت انزو بهتر است از یراق آلات بلوم یا فانتونی استفاده شود.

به طوری کلی مزایای کابینت‌های انزو عبارتند از:

  • براقیت و درخشش بالا که باعث شیک و مجلل به نظر رسیدن آشپزخانه می‌گردد.
  • استحکام بسیار بالا به دلیل داشتن درب‌های قطور و محکم.
  • رنگ سفید براق این نوع کابینت‌ها باعث بزرگ‌تر جلوه کردن آشپزخانه می‌شود.
  • عمر طولانی؛ کابینت‌های انزو در صورتی که از کیفیت استانداردی برخوردار باشند، قادر هستند بیشتر از ۲۰ سال عمر کنند.
  • مقاومت در برابر حرارت؛ کابینت‌های آشپزخانه انزو به خصوص کابینت‌های پلی اورتان از مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت برخوردار می باشند.
چه صفحه‌ای برای کابینت‌های آشپزخانه انزو مناسب است؟

به طور کلی، کابیت‌های آشپزخانه انزو در دسته کابینت‌‌های سبک کلاسیک قرار می‌گیرند. همانطور که آگاه هستید، کابینت‌های کلاسیک شکیل‌تر و البته گران‌تر از سایر مدل‌های کابینت هستند. یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در کابینت انزو، صفحه‌ی انتخاب شده بر روی کابینت‌ها می باشد. این صفحه می‌تواند نقش بسیار مهمی در طراحی ظاهری کابینت‌ها و در مجموع فضای آشپزخانه داشته باشد.

تنوع در انتخاب صفحه‌ی روی کابینت آشپزخانه بسیار بالاست. با این وجود، به این نکته توجه کنید که هر چه هزینه‌ی بیشتری صرف خرید صفحه‌ی روی کابینت آشپزخانه انزو کنید، زیبایی این کابینت‌ها بیشتر به چشم خواهد خورد. صفحات کابینت مجلل و لوکس دارای قسمت بسیار بالایی هستند.

قیمت کابینت انزو در کرج

از آنجایی که متریال اصلی کابینت انزو از جنس ورق ام دی اف بیست و پنج میلی متری است و این مقدار بیشتر از قطر ام دی اف سایر کابینت ها می باشد خود دلیل واضحی برای افزایش قیمت این نوع کابینت میباشد. درضمن روند تولید پیچیده تر این محصول در کنار نوع رنگ انتخاب شده مشتری دلیل دیگری برای اختلاف قیمت کابینت انزو نسبت به کابینت های دیگر می باشد.

برای اطلاع بیشتر از قیمتهای روز با ما در تماس باشید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
کابینت ممبران کرجکوارتز کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان