سقف کاذب

 در بازسازی کرج, دکوراسیون کرج

سقف کاذب کرج در حقیقت لایه یا نمایی برای سقف اصلی می باشد.
سقف کاذب را معمولاً برای از بین بردن یکنواختی سقف، نورپردازی و اجرای دکوراسیون مورد استفاده قرار می دهند. سقف کاذب هیچ نوع باری را تحمل نمیکند. امروزه سقف کاذب در جنس های مختلفی تولید می شود، شما می توانید با توجه به بودجه و هدفتان از اجرای سقف کاذب، انواع آن را انتخاب کنید.

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

انواع سقف کاذب کرج

  • سقف کاذب رابیتس
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب پنل های پیش ساخته گچی
  • سقف کاذب گریلیوم
  • سقف کاذب چوبی
  • سقف کاذب آلومینیومی
  • سقف کاذب آکوستیک
  • سقف کاذب طلقی
  • سقف کاذب مجازی
  • سقف کاذب ترکیبی

یکی از پرکاربرد ترین انواع سقف کاذب سقفهای کنافی می باشند. در رابطه با این نوع متریال در مقاله کناف به صورت مفصل توضیح داده شده است. دیگر نوع پرکاربرد سقف های کاذب رابیتس کاری می باشد، با گسترش سقف های کنافی تمایل به رابیتس کاری کم تر از نصف شده است، چرا که اجرای سقف کاذب کنافی هم از نظر هزینه و هم زمان صرفه جویی خوبی نسبت به رابیتس دارد.

سقف کاذب PVC

از جمله بهترین گزینه ها سقف PVC می باشد. این نوع سقف کاذب کرج در حقیقت نوعی پلاستیک فشرده حرارتی می باشد. می تواند گفت این ماده بالاترین قابلیت شکل پذیری را دارد، و تقریباً محدودیتی برای اشکال آن وجود ندارد.

عایق بودن در برابر حرارت و صدا و هم چنین ضد آب بودن باعث شده تا این سقف برای مناطق مرطوب نیز مناسب باشد. یکی از بهترین گزینه ها بریا حمام و دستشویی می باشد. قیمت اجرای این سقف کاذب نسبتاً ارزان می باشد.

سقف های پی وی سی به شکل تایل های مربع 60 در 60 در بازار موجود است و تنوع بسیار بالایی دارد. این نوع سقف های کاذب از عبور نور جلوگیری می کند و پشت تایل ها نیز دیده نمی شود.

از مزیت های سقف پی وی سی می توان به قابلیت تعویض آن ها اشاره کرد. برای شست و شو و یا تعویض این سقف ها، تایل های آن ها را به راحتی می توان جابجا کرد.

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کناف کرج

کناف برندی آلمانی می باشد که در زمینه ی تولید مصالح ساختمانی فعالیت می کند. کناف در اصل صفحه ای روکش شده گچی می باشد، محصول این کمپانی آلمانی. استفاده از کناف به عنوان سقف کاذب کرج امروزه بسیار متداول می باشد. از مزایای این نوع سقف کاذب می توان به وزن کم، ارزانی، قابلیت نسب راحت و انعطاف پذیری را نام برد. این پنل ها به دو صورت ساده و دکوراتیو امروزه ارائه می شوند، پنل های دکوراتیو نیز انواع و اقسام دارند.

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

سقف کاذب آلومینیومی

اجرای این گونه سقف کاذب بسیار راحت می باشد، بدون نیاز به بتونه کاری و زیر سازی می توان پنل های آلومینیومی سقف کاذب را اجرا کرد. قابلیت ترمیم آسان و هم چنین دسترسی به سقف اصلی از جمله مزایای این نوع سقف کاذب می باشد.

وزن کم و ظاهری اداری از ویژگی های سقف کاذب آلومینیومی است که فضایی شیک را برای شما بوجود می آورد. این نوع سقف ها انواع گوناگونی دارد که با توجه به محل نصب متفاوت می باشد.

سقف های کاذب آلومینیومی در انواع سقف های نمایان، پنهان، دامپا، لوور، گریلیوم در بازار عرضه می گردند.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون هشتگرد

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

سقف کاذب آکوستیک کرج

اکثر تایل های اکوستیک را از مواد معدنی می سازند. مهم ترین خصوصیت این نوع سقف کاذب جذب ارتعاشات و اکوی صدا می باشد، به همین دلیل از این مواد در سالن های سینما و گردهمایی استفاده می شود. علاوه بر این نه فقط سقف که حتی دیوارهای استودیوها را برای جلوگیری از بوجود آمودن نویز اکوستیک می کنند.

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

سقف کاذب چوبی

از دیگر متریالی که می توان برای اجرای سقف کاذب کرج استفاده کرد، چوب می باشد. زیبایی محصر بفرد چوب و ایجاد محیط اصیل دلیل استفاده از چوب می باشد.  هم چنین نورپردازی در این نوع سقف بسیار زیبا جلوه می کند، این متریال تا حدودی نیز عایق می باشد.

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج

سقف کاذب کرج از جنس هایگلاس

این نوع سقف از جدیدترین انواع سقف کاذب می باشد. مواد به کار رفته در این سقفر بسیار گوناگون می باشد که اکریلیک یکی از مهم ترین اجزای آن می باشد. این پنل ها نورپردازی ویژه خود را دارند.

سقف کاذب کرج گریلیوم

جنس این ورق‌ها از آلومینیوم و ورق آلیاژی می باشد. این سقف‌های کاذب با نام سقف باز نیز شناخته شده‌اند. بعد از اجرای این سقف‌ها خانه‌هایی به شکل مربع و مستطیل دیده می شود که به حالت پیوسته کنار هم قرار گرفته‌اند؛ توجه داشته باشید که هیچ حفاظی در داخل یا پشت این سقف‌ها وجود ندارد و به راحتی می‌توان پشت سقف‌ها را دید. این عامل دلیلی شده تا پشت سقف‌ها را با رنگ مشکی رنگ‌آمیزی می‌نمایند تا جلوه خوبی به تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: دکوراتور کرج

سقف کاذب دامپا

این سقف از ورق روغنی، گالوانیزه، گالوانیزه رنگی و ورق آلومینیوم به تولید میرسند و در انواع ساده، سوراخ دار ریز و سوراخ دار درشت در بازار مصالح ساختمانی عرضه می گردد. مزایا ی این سقف در فضای ازاد قابلیت نصب را دارد. و معایب ان این است که سرعت تولید و نصب ان پایین است و در طول محدودیت دارد.

مزایای سقف کاذب

  • هزینه نصب و اجرای آن از مرمت سقف اصلی کمتر می باشد.
  • تا حدود قابل قبولی عایق صدا می باشد.
  • تعمیرات و بازسازی آسان
  • پوشش لوله ها و سیم ها
  • بهیده سازی مصرف انرژی با توجه به خاصیت عایقی که دارد.
  • سقف کاذب بهترین فضا برای اجرای نورپردازی تزئینی و حتی نورپردازی اصلی می باشد

معایب سقف کاذب

  • سقف کاذب کرج ارتفاع سقف را می کاهد
  • عمر اینگونه سقف ها زیاد نیست و نیاز به مراقبت دارد.
  • گرد و غبار می گیرد و تمیز کردن آن زیاد راحت نیست.
  • استحکام آن مانند سقف اصلی زیاد نیست.

سقف سی ان سی کرج

سقف سی ان سی کرج نسل جدیدی از سقف‌ کاذب است که با طرح و زیبایی منحصر بفرد خود سریعاً راه خود را به منازل مسکونی، دفاتر اداری و تجاری باز کرده‌ است. دکولوکس، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی د با داشتن سابقه‌ای طولانی در طراحی و اجرای سقف کاذب در کرج همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید: کابینت ارزان در کرج

مزایای سقف سی ان سی کرج

یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای سقف سی ان سی کرج این است که در طرح و شکل تنوع بسیار دارند و مشتری در هنگام خرید و انتخاب تایل CNC می‌تواند از بین هر کدام از تایل‌های انتخابی، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کند. مدل سقف کاذب کناف نیز بسیار گسترده و متنوع است.

یکی دیگر از مزایا و ویژگی برتر سقف سی ان سی کرج نسبت به دیگر سقف‌ها این است که به دلیل طرح‌دار بودن این تایل‌ها می‌توان از طلق‌های رنگی در زیر تایل‌ها استفاده کرد که بازتاب نور در آن‌ها بسیار جالب و دیدنی خواهد بود. از این تایل‌های زیبا نیز به غیر از سقف کاذب می‌توان به عنوان پارتیشن نیز استفاده کرد.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
آینه دکوراتیو کرجآینه تزئینی کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان