شرکت معماری کرج

 در بازسازی کرج, دکوراسیون کرج

شرکت معماری کرج

گروه معماری مهندسی دکولوکس با بیش از 15 سال سابقه در طراحی و اجرای انواع پروژه های بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی کرج شما را برای رسیدن به فضایی ایده آل همراهی می کند. شما همشهریان عزیز می توانید بهترین خدمات معماری کرج را در انواع زمینه های بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی خانه از مجموعه دکولوکس دریافت کنید. برای شناخت بیشتر خدمات مهندسین ما در دکولوکس، ادامه مطلب را از دست ندهید.

معماری کرج

معماری کرج

در طراحی داخلی فضاهای مختلف، عوامل مختلفی برای ایجاد یک طرح معماری جذاب و کارآمد در نظر گرفته می شوند. این عوامل شامل موارد زیر می باشند:

1- نورپردازی: نورپردازی صحیح و مناسب در داخل فضاها، رنگ و شدت نور، تناسب رنگ با فضای داخلی منزل و محل قرارگیری نورها بسیار مهم و حائز اهمیت  و باعث افزایش جذابیت فضا می شود.

2- رنگ‌آمیزی: انتخاب رنگ‌های مناسب و هماهنگ با فضای داخلی،حدود 40 درصد یک معماری داخلی را تشکیل میدهدو باعث افزایش تاثیرگذاری و جذابیت آن می شود.

3- استفاده از مصالح مناسب: استفاده از مصالح مناسب با محیط  و با کیفیتی چون چوب ،سنگ های مرمر ، سنگ های آنتیک ،شیشه و… باعث افزایش طول عمر و کارآمدی فضاهای داخلی می شود.

4- طرح‌بندی مناسب: طرح بندی مناسب و هماهنگ با نیازهای کاربران با استفاده از نرم افزار های معماری قبل از پیاده کردن تغییرات سبب کاهش خطا می گردد.

5- انتخاب مبلمان مناسب: انتخاب مبلمان مناسب و با کیفیت و در یک تناژ رنگ با بقیه فاکتورها شیک بودن معماری کرج را افزایش میدهد.

7- تنظیم دمای مناسب: تنظیم دمای مناسب در فضاهای داخلی با استفاده از شومینه های جذاب و مدرن، باعث افزایش راحتی و سلامتی کاربران می شود.

8- استفاده از الگوهای هنری: استفاده از الگوهای هنری و طرح‌های زیبا، باعث افزایش جذابیت و تاثیرگذاری فضاهای داخلی می شود.

9- توجه به جزئیات: توجه به جزئیات کوچک در طراحی داخلی مانند استفاده از گل و گیاه ، استفاده از دکوری های مناسب با سبک دکوراسیون داخلی کرج ،پارتیشن بندی و..، باعث افزایش زیبایی منزل یا محیط کار می شود.

خدمات معماری کرج در دکولوکس

کارفرمایان عزیز می توانید بهترین خدمات شرکت معماری کرج را در زمینه معماری و طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود از مجموعه دکولوکس دریافت نمایید.خدمات مجموعه ما در دکولوکس شامل موارد زیر است:

  • خدمات طراحی معماری (طراحی داخلی)
  • خدمات بازسازی ساختمان، مرمت و باز طراحی
  • خدمات مربوط به طراحی نمای ساختمان
  • خدمات طراحی دکوراسیون داخلی کرج(منزل، آشپزخانه، اتاق و پذیرایی)
  • خدمات مربوط به دکوراسیون آپارتمان های لوکس (لوکس سازی)
  • خدمات مربوط به طراحی و اجرای ویلا و محوطه سازی ویلا
  • خدمات طراحی و اجرای فضای سبز و محوطه سازی
  • خدمات مربوط به احیای ساختمان های قدیمی ساز و بازطراحی آنها
  • خدمات مربوط به مدیریت اجرایی پروژه های عمرانی و ساختمانی
  • طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی
  • طراحی دکوراسیون مغازه، پاساژ و فروشگاه ها
  • طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران ها

در تمامی این خدمات، پیش از مرحله اجرا، طراحی سه بعدی انجام می شود.
طراحان ما در تیم معماری کرج با بهره گیری از جدیدترین روش های طراحی و به روزترین دکوراسیون داخلی دنیا،
طرح مورد نظر شما را آماده می کنند تا پیش از اجرا از نتیجه نهایی کار مطمئن شوید.

گرایش های رشته معماری

معماری

هدف اصلی این گرایش طراحی ساختمان های مفید ، زیبا و اصیل همراه با رعایت توازن نسبت به محیط می باشد.

 معماری منظر

این رشته دانگاهی عمر زیادی در کشور ما ندارد و می تواند از طراحی یک پارک تا اراضی مخدوش شده مثل دفن زباله را شامل گردد.

 تکنولوژی معماری

این رشته به طور مشخص بر طراحی فنی ساختمان و استفاده از تکنولوژی‌های مناسب در طراحی و ساخت تمرکز دارد.

مدیریت پروژه و ساخت

یک مدیر پروژه وظیفه ایجاد هماهنگی لازم در اجرای فعالیت‌ها به منظور رسیدن به هدف نهایی پروژه را برعهده دارد.

 طراحی شهری

هدف اصلی این رشته ایجاد زمینه مناسب برای زیست انسان است

 انرژی معماری

در این رشته از یک طرف سعی می شود تا از امکانات محیط طبیعی حداکثر استفاده شود و از سوی دیگراز فناوری های جدید نیز بصورت بهینه مورد استفاده قرار داده می شود.

مرمت ابنیه تاریخی

فارغ التحصیلان این گرایش در واقع مهندسین معماری امروزی می باشند که یاد گرفته اند چگونه امروز را با استفاده از تجربیات اصیل و گرانبهای کذشته برای آینده بسازند

خدمات بازسازی ساختمان در معماری کرج

طراحی داخلی و بازسازی کرج غالبا برای واحدهایی به کار می رود که زمان زیادی از ساخت آن گذشته و نیاز به بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی دارد.اگر قصد بازسازی خانه قدیمی خود را دارید می توانید از خدمات مهندسین ما در مجموعه دکولوکس بهره مند شوید. تغییر دکوراسیون، دیوارپوش، کفپوش کرج، رنگ و دکوراتور کرج از جمله خدمات معماری کرج در زمینه بازسازی خانه های قدیمی است.

خدمات طراحی دکوراسیون داخلی کرج

طراحی معماری داخلی اصولا برای خانه های تازه ساز مورد استفاده قرار می گیرد.اگر شما یک سازنده هستید و قصد طراحی جدید خانه خود را دارید می توانید از خدمات معماری کرج در دکولوکس بهره مند شوید و واحد مورد نظر خود را پیش از طراحی ببینید و از نتیجه کار خود اطمینان حاصل کنید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
پوستر کرجکناف کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان