ایده های دکوراسیون خانه با چوب

 در دکوراسیون کرج

از گذشته تا امروز طراحان دکوراسیون داخلی از چوب به عنوان عنصر اصلی دکوراسیون خانه برای بوجود آوردن حس گرما و بدیع استفاده می کردند. با توجه به طبیعی بودن چوب، استفاده از آن در دکوراسیون چوبی منزل در انواع سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، روستیک و صنعتی تاصیر بسزایی در زیبایی و آرامش خانه دارد.

از چوب معمولا در آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی، بالکن و یا سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می کنند تا موجب زیباتر شدن طراحی داخلی منزل شوند. استفاده از چوب به عنوان اکسسوری و تزيینات چوبی نیز فضای زیبایی را در دکوراسیون چوبی منزل بوجود می آورد. در این مقاله با چند ایده برای دکوراسیون جوبی منزل با ما همراه باشید.

دکوراسیون چوبی منزل

مزایای استفاده از چوب در دکوراسیون چوبی منزل

دکوراسیون چوبی منزل همانند سایر المان های مورد استفاده زندگی، مزایایی دارند که موجب محبوبیت آن ها در بین افراد شده است.

  • ایجاد هماهنگی بین رنگ های متضاد در دکوراسیون خانه با چوب
  • مقاومت و داوم بالای چوب
  • سازگاری چوب با شرایط آب و هوایی مختلف
  • هماهنگی چوب با تمام سبک های دکوراسیون‌داخلی‌منزل
  • متنوع بودن تزئينات چوبی برای انتخاب طرح ها و انواع دکور چوبی
  • ایجاد حس آرامش بخش در فضا
  • استفاده از دکوری های پیش ساخته ی چوبی

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

انواع ایده های دکوراسیون چوبی منزل

با استفاده از چوب و تزئينات چوبی ایده های زیادی برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل وجود دارد که بتوان دکوراسیونی با جذاب ترین المان های چوبی بوجود آورد. استفاده از اکسسوری ها و آباژورهای چوبی با اشکال هندسی کنده کاری شده ایده های نابی برای زیباتر شدن محیط هستند. در ادامه به بررسی چند ایده برای دکوراسیون جوبی منزل می پردازیم.

ترکیب چوب با بخش های دیگر در دکوراسیون

به کار بردن چوب در اطراف در و پنجره ها، میز، کابینت آشپزخانه و باکس های دیواری جلوه دکوراسیون‌چوبی‌منزل را چند برابر می کند. برای افزایش زیبایی و بهتر دیده شدن زیبایی دکوراسیون جوبی استفاده از نورپردازی نیز تاثیر زیادی دارد.

دکوراسیون چوبی منزل

استفاده از دیوار تاکیدی چوبی در طراحی خانه

دیواری جدا از دیوارهای اصلی خانه را دیوار تاکیدی می نامند. استفاده از چوب در دیوارهای تاکیدی انتخابی مناسب برای بهتر نشان دادن دیوارهای تاکیدی در دکوراسیون چوبی منزل است. دیوار پشت شومینه، پشت تلویزیون و یا پشت تخت خواب از دیوارهایی هستند که به عنوان دیوار تاکیدی محل مناسبی برای استفاده از چوب و یا سایر متریال های تزئینی می باشند.

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

دکوراسیون چوبی منزل

رنگ های مناسب دکوراسیون چوبی منزل

طبق قوانین طراحی دکوراسیون داخلی، هماهنگی رنگ ها در چیدمان بسیار مهم است اما گاهی به کاربردن رنگ های متضاد در کنار چوب جلوه خاصی به فضا می دهد. عنصر چوب بیشتر با رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری، شیری، کرمی و طوسی بیشترین جلوه را در چشم بیننده ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون کرج

دکوراسیون چوبی منزل

باکس های چوبی در طراحی خانه

استفاده از باکس های زمینی یا دیواری چوبی در اندازه های مختلف، در کنار کاربرد فراوانی که برای نگهداری وسایل دارد، زیبایی دو چندانی به فضا می دهد.

بیشتر بخوانید: کناف کرج

دکوراسیون چوبی منزل

کاربرد دکوری های چوبی در دکوراسیون

استفاده از اکسسوری ها و دکوری های چوبی مانند مجسمه، قاب عکس و قفسه در دکوراسیون‌چوبی‌منزل از متداول ترین اجزا المان های دکوری منزل هستند. بهترین گزینه برای استفاده به همراه دکوراسیون چوبی منزل، گل های آپارتمانی طبیعی هستند که زیبایی خاصی به محیط می دهند.

دکوراسیون چوبی منزل

دیوارپوش ها در دکوراسیون چوبی خانه

در دنیای مدرن استفاده از دیوارپوش های چوبی در دکوراسیون منزل، از کف تا سقف یا در نیمه پایین دیوار یا در تمامی دیوارها و یا تنها در دیوار اصلی پذیرایی بسیار دیده می شود که طرفداران زیادی نیز دارد.

دکوراسیون چوبی منزل

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
اتاق خواب مسترتفاوت مبل استیل و کلاسیک Call Now Buttonمشاوره رایگان