ویژگی های اتاق خواب مستر

 در دکوراسیون کرج

یکی از ایده های ساخت اتاق خواب که در دنیای مدرن بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته، اتاق خواب های مستر هستند. اتاق خواب مستر به خانه بهای بالایی بخشیده و خانه را برای رفاه افراد اماده می کند. اتاق خواب مستر در دکوراسیون داخلی خانه تاثیر بسزایی دارد، پس باید در طراحی جزئيات آن دقت زیادی شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی این قسمت از خانه های مدرن با ما در مجموعه دکوراسیون داخلی دکولوکس همراه باشید.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر چیست؟

اتاق خواب مستر به بزرگترین و لوکس ترین اتاق خانه گفته می شود و این دسته اتاق خواب ها معمولا در خانه هایی با متراژ بالا دیده می شود.با وجود اتاق خواب های مستر، امکانات یک ساختمان مجلل تکمیل شده  و برای افراد، بسیار جذاب می باشد.

غالبا این اتاق خواب ها دارای امکانات زیادی هستند که در اتاق خواب های دیگر وجود ندارد. اتاق‌خواب مستر به گونه ای طراحی می شود که یک تخت خواب دو نفره و سایر وسایل کاربردی و امکانات در آن قرار بگیرد. در غیر این صورت، اتاق‌خواب مستر اصلا کاربردی نخواهد بود و نمی توان نام مستر را برای آن انتخاب کرد.

طبق تعاریف، در دکوراسیون داخلی مستر به اتاق خوابی گفته می شود که بزرگترین متراژ اتاق را به خود اختصاص داده و دارای وسایل و امکانات بیشتری نسبت به سایر اتاق های خانه است.

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

امکانات اتاق‌خواب مستر

این اتاق خواب تمام امکانات مورد نیاز شما را در برمی گیرد و وسایلی را در آن قرار می دهید که بیشترین استفاده را از آن ها می برید. در ادامه چند مورد از امکانات اتاق‌خواب مستر را برای شما بازگو می کنیم:

استفاده از قفسه در اتاق خواب مستر

ساختن قفسه ها و طبقه های توکار در اتاق‌خواب مستر گزینه مناسبی برای نگهداری از کتاب های محبوب و مورد استفادتان است که در هنگام خواب بتوانید قبل از خواب با خواندن کتاب مورد نظرتان فضای مناسبی را ایجاد کنید.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

کلوزت روم یا اتاق لباس در خواب مستر

کلوزت روم یکی از امکاناتی است که در اتاق های مستر طراحی می شود. این المان در اتاق های قدیمی هم وجود داشته اما فضایی به آن اختصاص داده نمی شد.

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مدرن، برای این قسمت فضا و اتاقکی در نظر گرفته می شود که استقبال زیادی هم از این طراحی شده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر

بیشتر بخوانید: دکوراسیون کرج

ابعاد استاندارد اتاق‌خواب مستر

همانطور که گفتیم اتاق خواب مستر باید به گونه ای طراحی شود که تمام امکانات مودر نیاز در آن جای گیرد. این نکته را باید در نظر داشت که متراژ همه خانه ها با هم برابر نیست و به همین دلیل نمی توان اندازه مشخصی برای اتاق‌خواب مستر در نظر گرفت.

ابعاد این اتاق خواب به اندازه خانه و تعداد امکاناتی که شما در اتاق خواب نیاز دارید بستگی دارد. موقعیت این اتاق خواب باید به گونه ای طراحی شود که نور به طور کامل به ان بتابد و اصطلاحا نورگیر مناسبی داشته باشد. چیدمان وسایل در اتاق مستر باید به گونه باشد که برای رفت و آمد مشکلی ایجاد نکند.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر

بیشتر بخوانید: کناف کرج

رنگ اتاق‌خواب مستر

رنگ اتاق خواب ها باید به گونه ای انتخاب شود که نه تنها موجب سلب آرامش نشود بلکه آرامش آن را افزایش دهد. در انتخاب رنگ باید بدانیم چه رنگ هایی برای این کار مناسب هستند.

استفاده از رنگ های خنثی مثل طوسی، کرم و سفید در اتاق خواب مستر بسیار توصیه می شود که علاوه بر ایجاد آرامش موجب افزایش فضای اتاق خواب می شود.

اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر

ویژگی های اتاق مستر

  • استفاده از رنگ های متضاد و ایجاد یک ترکیب رنگ بی نظیر
  • سقف بلند
  • پنجره های بزرک و نورپردازی مناسب
  • کلوزت روم
  • وجود سرویس بهداشتی و حمام
  • استفاده از کمدهای بزرگ
  • وجود تراس یا بالکن
  • نصب آثار هنری در اتاق خواب مستر
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
دکوراسیون هشتگرد کرجدکوراسیون چوبی منزل Call Now Buttonمشاوره رایگان