دکوراسیون خانه های کوچک

 در دکوراسیون کرج

دکوراسیون عظیمیه

شاید شما نیز در خانه ای بزرگ و حیاط دار کودکی خود را گذرانده اید ولی امروزه به اجبار مدرنیته، در آپارتمانی کوچک ساکن هستید. آپارتمان های کوچک معمولاً یک یا دو خواب بسیار کوچک دارند، هال و پذیرایی مشترک میباشد و فضای اضافی ای تقریباً وجود ندارد، طرز چیدمان دکوراسیون داخلی خانه در کوچک یا بزرگ نشان دادن خانه تاثیرگذار می باشد. اگر بتوانید چیدمان منزل کوچکتان را مناسب طراحی کنید، احساس تنگی جا نخوهید کرد و حس خوبی از خانه تان می گیرید. در ادامه به بررسی چند نکته در رابطه با دکوراسیون منازل کوچک می پردازیم.

دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون عظیمیه

المان های مهم در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

تخت کم جا در چیدمان دکوراسیون عظیمیه

استفاده از تخت های کم جا یکی از گزینه هایی می باشد که می تواند فضای بسیاری را به اتاق خواب اضافه کند، هم چنین استفاده از مبلمان تخت خواب شو نیز بسیار مفید می باشد. به طور کلی تخت چون یک المان کاملاً افقی می باشد، فضای نسبتاً زیادی را اشغال می کند، بنا بر این برای آزاد کردن فضایی نسبتاً زیاد لازم است که آن را با المان دیگری ادغام کنید.
دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون عظیمیه

رنگ های مهم در دکوراسیون

استفاده از رنگ ها به خصوص در خانه های کوچک حائز اهمیت می باشد، استفاده از رنگ های ملایم و روشن بهترین گزینه برای خانه های کوچک می باشد. این رنگ ها به جز القای آرامش، فضا را بزرگ تر نیز نشان می دهند.

دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون عظیمیه

مبلمان بزرگ در دکور خانه

شاید در اولین نگاه استفاده از مبلمان بزرگ برای خانه ی کوچک عجیب به نظر برسد، اما استفاده از یک کاناپه چند نفره به جای چند یک نفره کاملاً منطقی و معمول است، این المان بزرگ تا حدودی کوچکی خانه را به فراموشی می سپارد، کاربرد آن نیز بسیار بیشتر از کاناپه های کوچک می باشد.

دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون عظیمیه

قانون 90 90

اجرای این قانون برای خانه های کوچک بسیار مفید می باشد. طبق این قانون اگر در 90 روز گذشته از وسیله ای استفاده نکرده اید و حدس می زنید تا 90 روز آینده نیز از آن استفاده نخواهید کرد، باید آن را حذف کنید. این امر باعث باز شدن فضای خانه تان خواهد شد.

دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون عظیمیه

دکوراسیون داخلی عظیمیه کرج

برای تغییر دکوراسیون عظیمیه کرج ابتدا باید طرح مورد نظر را با استفاده از نرم افزارهای طراحی، طراحی کنیم تا یک نقشه از پیش تعیین شده داشته باشیم. پس از این مرحله نوبت به اجرای مرحله به مرحله ی نقشه می رسد. گروه دکوراسیون داخلی دکولوکس، با استفاده از متخصصین و ابزارهای پیشرفته طراحی، بهترین طرح ها را با بهترین متریال برای شما به کار می گیرند تا ایده مد نظر شما با بهترین کیفیت اجرا شود. برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود در عظیمیه کرج ، با مشاورین ما در تماس باشید.
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
دکوراسیون داخلی مهرشهر کرجکاغذ دیواری سه بعدی کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان