کاغذ دیواری سه بعدی

 در بازسازی کرج, دکوراسیون کرج

کاغذ دیواری سه بعدی کرج

رنگ ها ، طرح ها و جنس های این پوشش تاثیر مستقیم بر روی حس ناظر ایجاد می کند. کاغذ دیواری های سه بعدی کاغذ دیواری هایی هستند که اشکال روی آن ها به صورت سه بعدی چاپ می شوند. کاغذ دیواری های 3 بعدی در واقع یک نوع پوستر هستند که تصویر روی آن ها به صورت سه بعدی استفاده می شوند. این نوع کاغذ دیواری ها، متریال هایی هستند که استقبال و استفاده از آن ها روز به روز در حال افزایش است. این نوع کاغذ دیواری متناسب با نوع کاربری محل مورد استفاده، متفاوت می باشند و تمامی طرح های این نوع از کاغذ دیواری تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

شرکت های مختلف دکوراسیون داخلی در رقابت تنگانکی با یکدیگر هستند که همین امر موجب می شود طرح ها و ایده های جدید در حیطه معماری مدام به بازار تزریق شوند. یکی از ایده هایی که در نتیجه ی این رقابت بوجود آمده است، کاغذ دیواری ها و بویژه کاغذ دیواری های سه بعدی هستند. این کاغذ دیواری ها با ابعادی که دارند واقعیت بیشتری به کاغذها می دهند. اکثر طراحان دکوراسیون داخلی مدرن در کرج برای کارهای دیزاین و طراحی از کاغذ دیواری سه بعدی کرج استفاده می کنند.

 در ادامه متن به توضیح بیشتری در ارتباط با مزایا و معایب این متریال پرطرفدار می پردازیم.

"<yoastmark

یکی از جدیدترین کاغذهای دیواری، کاغذهای دیواری سه بعدی می باشند می باشند، این کاغذهای سه بعدی انواع و طرح های مختلفی دارند. کاغذ دیواری سه بعدی کرج در حقیقت با افزایش فضای کمک شایانی به بزرگتر نشان داده شدن فضا می کند، ممکن است یک کاغذ سه بعدی قسمتی یا کل یک دیوار را پوشش دهد.

طرح های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی کرج

کاغذ دیواری سه بعدی کرج از نظر شکل و اندازه در انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. که هر کدام از انواع آن ها سبک های مختلفی در طراحی را پوشش می دهد. در ادامه به معرفی چند مدل از انواع سبک ها و مدل های مختلف کاغذ دیواری های سه بعدی می پردازیم.

کاغذ دیواری های سنتی

در میان افرادی که ب طرح های سنتی علاقمند هستند، این نوع طرح ها طرفدار زیادی دارد. طرح های سنتی در کاغذ دیواری ها، برای خانه های قدیمی و رستوران های سنتی بسیار مورد استفاده و جذاب می شود.

"<yoastmark

طرح گل، یکی از انواع کاغذ دیواری سه بعدی کرج

طرح گل کاغذ دیواری سه بعدی کرج شامل تصاویر گل های گرافیکی و فانتزی هستند. پوسترهای سه بعدی گل که شامل گل های رز و ارکیده هستند در قسمت های مختلف خانه قابل استفاده می باشند.

"<yoastmark

دیوارپوش های سه بعدی چهره

کاغذ دیواری سه بعدی کرج چهره، درچهره های مختلف طبق سلیقه شما طراحی می شوند. این نوع طرح ها برای برخی از فضاها انتخاب ایده آل و مناسبی می باشد. برای مثال می توان گفت این طرح های چهره برای محیط هایی مثل آرایشگاه ها بسیار زیبا خواهد شد.

"<yoastmark

پوستر های 3 بعدی طبیعت

این نوع از پوستر ها در طرح های مختلف طبیعت مثل جنگل، درختان، کوه ها و سایر مناظر طبیعی طراحی و تولید می شوند. پوستر های سه بعدی طبیعت مانند سایر کاغذ دیواری ها قابل استفاده در محیط های خاصی هستند که جلوه خاصی به محیط می بخشند.

کاغذ دیواری عظیمیه

کاغذ دیواری عظیمیه

تفاوت پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی کرج

  • یکی از مهم ترین تفاوت های این دو متریال، تفاوت در طرح و ابعاد آن ها می باشد.
  • دومین تفاوت بین پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی ، این است که یک طرح روی کاغذ دیواری ها تکرار می شود. اما پوستر ها دارای یک طرح مشخص بدون تکرار هستند.
  • پوسترهای دیواری به صورت آماده در بازار موجود هستند و شما می توانید از بین طرح های آماده یک مدل را انتخاب کنید، و یا طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.
  • پوسترها در ابعاد دلخواه شما چاپ می شوند اما کاغذ دیواریهای سه بعدی کرج به صورت رولی به فروش می رسند.

مزایا کاغذ دیواری سه بعدی کرج :

  • استحکام نسبتا مناسب کاغذ دیواری سه بعدی در برابر فرسایش و کهنگی
  • امکان شست و شو با اکثر مواد شوینده
  • عمر نسبتا طولانی
  • ماده یا مواد خطرناکی در ساختار آنها به کار نرفته است
  • عموما ضد حریق می باشند
  • گوناگونی طرح ها و مدل ها
  • کمک به افزایش فضا

یکی از مهم ترین مقوله ها در کاغذ دیواری سه بعدی کرج ، انتخاب رنگ و طرح مناسب می باشد، انتخاب رنگ و طرح مناسب می تواند باعث شود تا جلوه ی این المان تا چندین برابر بیشتر نمایان شود.

"<yoastmark

معایب کاغذ دیواری سه بعدی کرج

  • هزینه تمام شده کاغذ دیواریهای سه بعدی کرج به نسبت پوشش رنگ بالاتر می باشد.
  • برای محیط های کوچک مناسب نمی باشد
  • در صورت انتخاب مدل های سفارشی ، تولید و اجرا آن زمانبر خواهد بود.
  • کاغذ دیواری سه بعدی به خصوص اگر بزرگ باشند، قابلیت ترمیم بسیار اندکی دارند.

کاغذ دیواری سه بعدی برای چه فضایی مناسب است؟

کاغذ دیواری های سه بعدی‌ به علت این که طرح های بی شمار متنوعی را دارا می باشند، محدودیتی از لحاظ نصب در انواع فضاهای مختلف را ندارند. البته در فضاهای لاکچری و با دکوراسیون کلاسیک و اندکی رسمی و یا فضاهای اداری، کمتر از این کاغذ دیواری های سه بعدی‌ استفاده می شود. این دسته از کاغذ دیواری ها‌ برای اتاق کودک، اتاق نوجوان، اتاق خواب، سالن پذیرایی

پیشنهاد می شود پیش از انتخاب کاغذهای دیواری سه بعدی کرج ، حتما با نشان دادن محیط اجرا به یک مشاور دکوراسیون خوب، راجع به نتیجه کار تحقیق کنید.
دکولوکس با بکارگیری پرسنلی مجرب در زمینه دکوراسیون داخلی کرج و دیزاین آماده ارائه مشاوره و اجرای کلیه تجهیزات دکوراسیون می باشد.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
دکوراسیون عظیمیهسقف کشسان کرج  Call Now Buttonمشاوره رایگان