طراحی سه بعدی دکوراسیون کرج

 در دکوراسیون کرج

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی عبارتست از نشان دادن کلیه زوایای منزل پس از اجرای دکوراسیون به طوری که صاحب خانه کاملاً تصویری را که در کامپیوتر و یا تبلت دیده است بعداً از دکوراتور طلب می کند. این بدان معنا است که شما کل کار را پیش از اجرا مشاهده خواهید کرد، می توانید در کنار طراح خود بنشینید و تغییراتی در آن به وجود آورید.

امروزه پیشرفت علم دکوراسیون باعث شده است که المان های مختلفی برای سه بعدی کرن محیط بوجود آید. در این مقاله چندی از این المان های مفید برای طراحی سه بعدی را بررسی خواهیم کرد. صنعت بازسازی ساختمان های قدیمی از قرن بیست و یکم روی کار آمد.

روش ساخت و ساز سنتی دارای ایرادات فراوانی از جمله عدم استفاده فناوری دیجیتالی و مدیریت اطلاعات، همکاری ضعیف و ناتوانی در ارزیابی کارایی بازسازی ساختمان بود. همین امر موجب روی کار آمدن نرم افزارهای مجهز طراحی شد. اگر برای طراحی سه بعدی کرج دکوراسیون خود با یک تیم دکوراتور حرفه ای قرارداد ببندید، پیش از هر گونه اجرای دکور ابتدا طراحی 3 بعدی دکوراسیون را ارائه خواهد داد.

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

انواع طراحی سه بعدی کرج

در حقیقت طراحی سه بعدی دکوراسیون تصویری است سه بعدی که می تواند نقاط ضعف و قوت دکوراسیون شما را بیان کند.
این تصویر به شما برای تصمیم گیری کمک بسیاری می کند و باعث می شود پس از اجرای دکوراسیون کرج از کلیت آن لااقل راضی باشید.

طراحی سه بعدی معمولاً برای اجزای اصلی دکوراسیون مانند کابینت ، کفپوش ، دیوارپوش و … انجام می شود. مثلاً می توانید چیدمان کابینت را انتخاب کنید و سپس با انواع کابینت ها آن را تست کنید،
ممبران، هایگلاس یا … و ببینید که مجموعه آن را دوست دارید یا خیر.

این طراحی علاوه بر اینکه پیش از کار نتیجه ی کار را با تقریبی خوب به شما نشان می دهد، در حقیقت سندی است برای بازخواست پیمانکار پس از انجام کار! یعنی با تطابق طراحی سه بعدی با کار انجام شده می توانید موارد اجرا نشده را با پیمانکار مطرح فرمایید.

بسیاری برای دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهند هیچ المان دوبعدی وجود نداشته باشد. طراحی سه بعدی کرج نوعی طراحی دکوراسیون می باشد، که در آن طراح می کوشد المان های دوبعدی (دیوارها و کف و سقف) را به گونه ای تغییر دهد که سه بعدی به نظر برسد.

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

پوستر سه بعدی

یکی از اجزایی که می توان برای طراحی سه بعدی محیط از آن استفاده کرد پوسترهای سه بعدی میباشند. این پوسترها بر روی دیوار به وسیله ی چسب مخصوص تعبیه می شوند، با توجه به محیط طرح های مختلفی از پوستر سه بعدی وجود دارد، از طرح های ابسترکت گرفته تا طرح های طبیعت و هر چیزی که مد نظر شماست.

طراح دکور با توجه به سلیقه شما و هارمونی محیط کفپوش سه بعدی محیط شما را انتخاب می کند، البته کفپوش سه بعدی معمولاً برای قسمت های اصلی مانند هال و پذیرایی استفاده نمی شود، چرا که با قرار گرفتن برای مدت طولانی در محیطی که ظاهراً کفی ندارد ممکن است حس خوبی ندهد.

کفپوش در طراحی سه بعدی کرج

استفاده از کفپوش سه بعدی راحت ترین راه برای سه بعدی نشان دادن کف می باشد، این کفپوش ها معمولاً از اپوکسی و پی وی سی ساخته می شوند و طرح های بسیار گوناگونی نیز دارند. از طرح های طبیعت و جنگل و دشت گرفته تا طرح های انتزاعی همه و همه در انواع کفپوش سه بعدی موجود می باشد.

ویژگی های طراحی سه بعدی

 طراحی سه بعدی باید از ویژگی ها و مشخصات بسیار خاصی برخوردار باشند که قادر باشند گیرایی و تاثیرگذاری مورد نیاز را داشته و توجه مخاطبان خود را به سوی خود جذب کنند. همکاران ما در شرکت بسی گرافیک به تمام ویژگی های مربوط به طراحی های سه بعدی آگاه بوده اند و قادر هستند این ویژگی ها را در طراحی های خود به کار ببرند. از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به طراحی سه بعدی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         طراحی های سه بعدی باید از رنگ بندی مناسبی برخوردار باشد

–         طراحی های سه بعدی ترکیبی از تصاویر و نوشته است.

–         طراحی های سه بعدی دارای لوگو شرکت شما می باشد.

طراحی سه بعدی کابینت

بدون اغراق می توان گفت قلب هرخانه، آشپزخانه است. یکی از ارکانی که در طراحی آشپزخانه تاثیر بسیاری دارد، طراحی کابینت هاست. برای طراحی کابینت ها نیاز است دقت زیادی به خرج داده شود تا آشپزخانه ظاهری زیبا، مدرن، گرم و مهمان پذیر پیدا کند. کابینت، طرح ها و سبک های متفاوتی دارد که با توجه به بودجه و سلیقه مشتری انتخاب می شود.  در نرم افزار طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه طراحی شده و مشتری می تواند قبل از اجرایی شدن طرح، آشپزخانه خود را ببیند.

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

طراحی 3 بعدی آشپزخانه

همانطور که گفتیم، آشپزخانه تاثیر بسیاری در زیبایی ساختمان دارد. برای اینکه از عملی شدن ایده هایی که در دهن دارید مطمئن شوید، بهتر است طرح های مورد نظر خود را در نرم افزارهای طراحی 3 بعدی اجرا کنید تا از زیبایی و نتیجه کار مطمئن شوید. بهترین طراحی های سه بعدی خانه را از متخصصین گروه طراحی دکوراسیون داخلی دکولوکس بخواهید.

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

طراحی اتاق

تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل یکی از کارهایی است که برای هر خانه نیاز است. اما باید در نظر داشته باشید که آیا ایده و پیشنهادات شما در رابطه با طراحی اتاق، کاربردی خواهد بود یا خیر. برای اطمینان از این مورد، بهتر است ابتدا طرح خود را از قبل ببینید. برای این منظور استفاده از نرم افزارهای طراحی بسیار کارآمد است. با این کار نمای سه بعدی و کلی فضای خود را در نرم افزار طراحی کنید و با اطمینان از نتیجه کار، تغییر دکوراسیون منزل خود را آغاز کنید.

جزییات طراحی سه بعدی خانه

طراحی سه بعدی خانه ممکن است شامل گستره ای نمای ساختمان ، نقشه داخلی و یا اجزای کوچکی مانند کابینت ها ، طراحی سقف کناف و یا حتی رنگ پارکت لمینت را در بر بگیرد.

کم نیستند کسانی که لوازم بسیاری را خریداری کردند و هزینه های زیادی را پرداخت کرده اند اما چون هماهنگی خوبی بین اجزا نبوده وساسیل را با قیمت های ارزان یا فروخته اند و یا به انباری منتقل کرده اند ، در خصوص دکوراسیون هم همینطور ؛ اشتباهاتی در طراحی داشته اند که منجر به هزینه های دوباره کاری و تعمیر شده.

بنابراین می توان گفت کیفیت طراحی و اجرای فضای داخلی ( دیزاین خانه ) از یک سو تأثیری مستقیم بر نحوه فعالیت های روزمره شخص دارد و از سوی دیگر شخصیت خود شخص و تعاملات آن با دیگر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد.

طراحی سه بعدی کرج

طراحی سه بعدی کرج

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
دکوراسیون داخلی در کرجکناف مهرشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان