نکات مهم در خرید دراورهای آینه دار

 در دکوراسیون کرج

نکات مهم در خرید دراورهای آینه دار

از مهم ترین قطعات سرویس خواب، دراورها هستند. این المان کاربردهای زیادی در اتاق خواب دارد که در طرح ها و نقش های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. انواع درارور آینه دار و بدون آینه با تعداد کشوهای مختلف در سایز و ابعاد متفاوت وارد بازار می شوند. استفاده از دراور آینه دار و یا دراور بدون آینه بسته به نوع سرویس خواب و سلیقه افراد در اتاق خواب ها مورد استفاده می شوند. شما کدام یک را ترجیح می دهید؟

دراور آینه دار

دراور آینه دار

هنگام خرید دراور آینه دار باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همانطور که گفتیم دراورهای آینه دار یکی از مهم ترین المان های سرویس خواب هستند که کاربردهای متفاوتی نیز دارند.  این دراورها عموما برای نگهداری لباس ها، زیورآلات، لوازم آرایش و یا حتی کتاب ها مورد استفاده قرار می گیرند. در زندگی های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضا، از دراور آینه‌دار به عنوان میز آرایش نیز استفاده می کنند. به همین منظور وجود آینه در دراور اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: بازسازی کرج

هنگام خرید دراور ها علاوه بر فضا و آینه که باید مورد توجه قرار گیرد، نکات دیگری نیز اهمیت دارد که باید به آن ها دقت شود. در ادامه به معرفی این نکات می پردازیم:

ابعاد دراور آینه دار

اندازه و ابعاد این المان باید استاندارد باشد. ابعاد دراور باید به گونه ای انتخاب شود که با سایر المان های سرویس خواب تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: کابینت کرج

تعداد کشوهای دراور

با توجه به کم بودن فضا در آپارتمان ها، تعداد بالای کشوهای دراور می تواند فضای بیشتری را در اتاق ایجاد کند.

وزن دراورها

سبک بودن و یا وزن زیاد دراور آینه دار هرگز ملاک خوب بودن و یا بد بودن جنس آن ها نیست. با توجه به جنس چوب های مورد استفاده در دراور ها، وزن آن ها متفاوت خواهد بود. چوب های استفاده شده در دراورها باید با سایر اجزای سرویس خواب هماهنگی داشته باشد و ست آن ها باشد. به همین دلیل جنس چوب های مورد استفاده در دراورها به سایر المان ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون کرج دکوراسیون داخلی کرج

جنس دستگیره های دراور

طراحی سایت در کرج

دستگیره های دراور آینه دار مانند جنس چوب آن ها متفاوت خواهد بود. از متداول ترین نوع دستگیره های دراور آینه‌دار، برش های تزئینی خود کشوها و یا دستگیره های فلزی در طرفین کشو هستند.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
چمن مصنوعی کرجچوب ترموود Call Now Buttonمشاوره رایگان