کناف کرج با قیمت مناسب

 در دکوراسیون کرج

کاربرد کناف کرج و ویژگی های مهم آن

کناف از مجموعه صفحاتی تشکیل شده است که دارای روکش گچی بوده و طی فرآیند خاصی به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت به صورت یکپارچه تشکیل می شوند . امروزه، از اجرای کناف برای کارهای ساختمانی و دکوراسیون استفاده می شود که انجام این کار نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد و نصب آن جزء سازه های خشک محسوب می شود. به تعبیری دیگر، در ساخت و نصب آن از مَلات استفاده نمی شود.

اما اجرا و پیاده سازی آن دارای دو بخش زیر ساخت و روساخت است که به طور کلی، زیرساخت کناف از ترکیب جنس فولاد و روی آبکاری شده می باشد و برای اتصال به سقف نیز از پیچ استفاده می شود. روساخت کناف نیز از سازه معدنی یا گچی تهیه شده است که قابل رنگ‌آمیزی بوده و از جملۀ انواع آن پانِل و تایل می باشد.

استفاده و پیاده‌سازی کناف سقف شرایط مناسبی را برای فضای خانه ایجاد می کند و به ایجاد طرح های جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی، کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که به عنوان پرطرفدارترین محصول ساختمانی در میان مهندسان معماری و طراحان دکوراسیون برای جلوۀ بهتر دکور فضای خانه یا محل کار، تبدیل شده است. مزایای مهم د یگر کناف سقف، سبکی آن است که استفاده از آن را بسیار راحت نموده است.

استفاده از کناف تنها برای ساختن و زیباسازی سقف کاربرد ندارد. از این محصول برای ساخت دیوارهای ضد حریق و دکوراتیو نیز استفاده می شود. کاربرد دیوارهای ضدحریق در صنعت ساختمان، تغییر و تحولی عظیمی در این صنعت ایجاد کرده است. مهمترین مزیت دیوارهای ضد حریق، مقاومت و استحکام در برابر آتش و حرارت ناشی از شعله ها می باشد که مانند سد مقاوم عمل خواهد کرد.

 متخصصین و مهندسین شرکت دکولوکس با داشتن مهارت فنی همراه با دانش روز در این حوزه و همچنین حضور افراد حرفه‌ای به عنوان مجری کارها، امکان پیاده سازی چنین دکوراسیون جذاب و مستحکمی را دارند. کافی است برای مشاهدۀ نمونه کارها، وارد سایت این شرکت شوید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
کناف کرجدکوراسیون گلشهر Call Now Buttonمشاوره رایگان