کناف در درختی کرج

 در بازسازی کرج, دکوراسیون کرج

کناف در درختی کرج

کناف در درختی کرج یا سقف کاذب ، یک نوع پوشش دیواری است که برای پوشاندن سقف اتاق ها و فضاهای داخلی استفاده می شود . این نوع پوشش ، از جنس یک ماده سبک و مقاوم به نام گچ تشکیل شده است .

کناف سقف ها در طراحی داخلی فضاهای مختلف از جمله خانه ها ، دفاتر کار ، فروشگاه ها و … استفاده می شود . این نوع پوشش به دلیل ویژگی های زیبایی ، مقاومت و قابلیت حمل و نصب آسان در بسیاری از محیط های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد . علاوه بر این کناف سقف ها می توانند به عنوان یک راه حل برای پنهان کردن لوله ها ، سیم کشی های برق و سایر تجهیزات داخلی استفاده شوند . با توجه به محبوبیت این نوع این نوع سقف ها در دکوراسیون داخلی کرج انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارد که در طرح ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف هستند .

طراحی سایت در کرج

 

سقف کاذب نیز همانند کناف سقف، یک نوع پوشش دیواری است که برای پوشاندن سقف اتاق ها و فضاهای داخلی استفاده می شود. اما با تفاوت اینکه سقف کاذب از جنس موادی مانند PVC، فلز و چوب تشکیل شده است.

اجزای تشکیل دهنده کناف چیست؟

کناف ها به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدامشان ترکیب بندی خاص خودشان را دارند:

  • RG صفحات گچی معمولی روکش دار:

این نوع از صفحات ساختاری ساده برخوردارند و بیشتر برای مصارف معمولی مورد استفاده قرار داده میشوند.

  • MR صفحات گچی که در برابر رطوبت مقاوم هستند:

این صفحات را بیشتر در مناطقی استفاده می کنند که از رطوبت بالایی برخوردار می باشند. همچنین مکان هایی مانند استخر ها و … هم که رطوبت بالایی دارد بهتر است تا از این نوع صفحات گچی استفاده گردد.

  • FR صفحات گچی که در برابر حریق مقاوم هستند:

در مکانهایی که ممکن است وقوع حریق زیاد باشد بهتر است تا از این نوع صفحات مورد استفاده قرار داده شود. بر روی ستون ها و مکان هایی مانند موتور خانه ها جا هایی می باشند که باید از این نوع پنل ها استفاده کرد.

  • FM صفحات مقاوم در برابر آتش و رطوبت:

مهندسی به کار رفته در این نوع صفحات پیشرفته تر بوده و به مراتب از انواع دیگر گران تر می باشد. این صفحات همانطور که از اسمش مشخص می باشد در برابر رطوبت و آتش مقاوم هستند.

آیا کناف در درختی کرج در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشد؟

کناف در برابر رطوبت و آب مقاوم نیست و در صورت قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت،  امکان دارد آسیب ببیند و سبب تغییر شکلان شود. بنابراین، استفاده از کناف در محیط‌هایی که ممکن می باشد با رطوبت و آب رو به رو شوند، مانند حمام و آشپزخانه، توصیه نمی‌گردد.

به همین علت، در این نواحی از سقف باید از سقف های ضد آب و مقاوم به جای کناف مورد استفاده قرار داده شود. در برخی از موارد، امکان دارد کناف با پوشش‌هایی مانند پوشش‌های ضدآب و ضدرطوبت پوشانده گردد تا در برابر رطوبت و آب مقاومت بیشتری داشته باشد، اما این روش به طور کلی توصیه نمی‌گردد.

بنابراین، در انتخاب روش ساخت سقف باید شرایط محیطی و نیازهای خود را به دقت مورد بررسی قرار داده و بهترین روش را برای ساخت سقف مناسب با شرایط خود انتخاب نماید.

اجرای دکور کناف در درختی

از مهم ترین قسمت هایی که قادر هستیم با کناف ایجاد کنیم دکور های دیواری می باشد.

دکور های دیواری از قابلیت های مختلفی برخوردار می باشد و قادر هستید آن را با دیگر متریال های دکوراسیون داخلی ترکیب نمایید

در ابتدا مهم می باشد طراحی سه بعدی توسط طراح معمار برای شما صورت بپذیرد تا قبل از اجرای دکور قادر باشید نهایی شده ی آن را مشاهده کنید

دکور باید طبق سبک طراحی محیط دکوری ظریف با عمق کمتر از 7 سانتی متر روی دیوار ایجاد گردد

مزایای سقف کناف در درختی کرج چیست؟

  • سقف‌های کناف وزن کمتری نسبت به دیوار های گچی دارند، در نتیجه در هنگام وقوع زلزله ایمن تر هستند.
  • اجرای سقف کناف نسبت به گچ آسان تر و سریع ‌تر است.
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
  • نصب آن به راحتی و آسانی می باشد.
  • مقاوم در برابر رطوبت و آتش است.
  • عایق حرارت می باشند.
  • مناسب استفاده در فضاهای قدیمی است و باعث مدرن شدن فضا می‌گردد.
  • تاسیسات ساختمانی به آسانی از آن رد می‌شود.
  • ضخامت سقف‌های کنفی از سقف‌های سنتی کمتر است.
  • تنوع بیشتر در طراحی دارد.
  •  از ترکیب نورهای اصلی و دکوراتیو می توان در آن مورد استفاده قرار داد
  • ممکن کار شدن دکور و سقف در چهار سانتی  متر دارد و…

از دیگر خدمات دکولوکس گروپ : کورین کرج ، کابینت ارزان کرج ، پارکت کرج ، کناف باغستان ، دکوراسیون مهرشهر ، پوستر کرج ، کناف کرج

جهت اطلاع شما برای انتخاب و دیدن صفحات دکوراسیون کرج، بازسازی کرج، کابینت کرج به راحتی چند کلیک می توانید از لینک های مربوطه دیدن فرمایید و تصمیم بگیرید. 

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

نقاشی ساختمان کرجهمه ما میدانیم که اقدام برای بازسازی خانه و نوسازی آن تصمیم بسیار بزرگی می باشد که با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان بودجه در مشاوره رایگان