کمد ریلی کرج

 در کمد دیواری کرج

در زندگی آپارتمان نشینی با وجود خانه هایی با متراژ پایین به همراه وسایل بسیار زیاد باعث شده تا افراد برای مدیریت و منظم کردن وسایل خود از کمد دیواری های مناسب فضای خانه استفاده کنند. کمد دیواری فضای مورد نیاز برای لباس، لوازم شخصی، رخت‌ خواب و دیگر وسایل را فراهم میکند. نکته مهم در ساخت کمد دیواری ، نوع درب آنهاست، در اتاق‌هایی که متراژ کوچکی دارند وجود کمد دیواری با درب معمولی می ‌تواند مشکل ساز باشد، درنتیجه استفاده از کمد ریلی کرج در این نوع اتاق‌ها بسیار مناسب ‌تر است و سبب استفاده بهینه از مابقی فضاهای خانه می گردد.

کمد ریلی کرج

کمد ریلی کرج

کمد ریلی کرج

کمد ریلی کرج

انواع کمد دیواری ریلی

  • کمد دیواری ریلی شیشه ای
  • کمد دیواری ریلی آینه ای
  • کمد دیواری ریلی چوبی
  • کمد دیواری ریلی لوکس
  • کمد دیواری ریلی ام دی اف

مزایای کمد ریلی کرج

استفاده بیشتر از فضا

همانطور که قبلا گفته شد خانه های آپارتمانی اصولان فضای کمی دارند به همین خاطر طراحی دکوراسیون داخلی منازل به نحوی خواهد بود که از همه‌ی فضای موجود استفاده مفید شود. از مهمترین عوامل که در استفاده بهینه از محیط موثر خواهد بود کمد دیواری ریلی است. چرا که استفاده از کمدهای معمولی گاهی باعث میشود که فضای بیشتری از اتاق اشغال گردد زیرا که از فضای کنار کمدها نمیتوانید استفاده لازم را بکنید.
برای باز و بسته کردن کامل درب این کمدها لازمه تا فضایی خالی باشد .

ولی کمد دیواری ریلی این امکان رو به شما خواهند داد تا از فضای جلوی کمد ریلی هم استفاده کرده بدون انکه مشکلی در باز و بسته کردن درب‌ها وجود داشته باشد.

زیبایی کمدهای ریلی

کمد دیواری ریلی زیبایی خاص و منحصر به فردی رو به فضای خانه یا اتاق شما می‌دهد. برای ساخت این نوع از کمد دیواری کرج از متریال ها، رنگ ها و طرح های خاصی استفاده میشود که آنها را زیباتر از کمدهای معمولی کرده است و برای خانه های مدرن بسیار پرکاربرد است.

کمد دیواری ریلی با درب ام دی اف

یکی از پر استفاده‌ترین و پر طرفدارترین مواد اولیه برای ساخت کمد دیواری ریلی، ورقه‌های ام دی اف می باشند. این ورقه‌ها قیمت مناسبی دارن و علاوه بر اون، از کیفیت و دوام خوبی هم برخوردارند. همچنین کمد‌های دیواری ساخته شده از ام دی اف، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارن که از این نظر هم دست مشتریان رو برای انتخاب کاملاً باز گذاشته‌اند.

کمد ریلی کرج

کمد ریلی کرج

امکان نصب آینه

استفاده از آینه بر روی کمد لولایی معمولاً انجام نمیگردد زیرا که آینه سنگین بوده و درب این کمدها برای نصب آینه مناسب نخواهند بود.
اما درب کمدهای ریلی باز و بسته نمیشوند و حرکت آنها بر روی ریل ها خواهد بود به همین خاطر برای نصب آینه بسیار مناسب‌ترند.

سرو صدای کمتر

لولاهای کمد پس از مدتی استفاده، شروع به سر و صدای بدی خواهد کرد که حتما باید روغن کاری شوند. ولی کمدهای ریلی این مشکل رو هرگز نداشته و به راحتی و بدون صدا بر روی ریل‌ها حرکت می‌کنند.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
کمد دیواری کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان