کابینت پولیشی انزو چیست؟

 در کابینت کرج

کابینت پولیشی انزو از جمله کابینت های تولیدی ایران می باشد.  به عبارتی می توان گفت کابینت های پولیشی از کابنیت هایی هستند که جنس بدنه آن از پولیش می باشد. رنگ این کابینت ها همچون لایه ای شیشه ای با ضخامت سه میلی متر روی بدنه کابینتی مورد نظر نصب می شود.

کابینت های پولیشی انزو کرج در دسته انواع کابنیت های نئوکلاسیک قرار می گیرد. قبل از استفاده از این کابینت ها در آشپزخانه خود باید سبک دکوراسیون داخلی کرج منزل خود را بدانید. همکاران ما در گروه دکوراسیون داخلی دکولوکس شما را برای داشتن طرحی زیبا  و ایده آل کابینت کرج همراهی می کنند.

"<yoastmark

جنس کابینت پولیشی طرح انرزو کرج چیست؟

کابینت های پولیشی طرح انزو، دارای مغزی ام دی اف بوده که این ورق های ام دی اف در سایزهای 25 و 40 میلی متر ظبق سلیقه و دکور منزل شما تولید و حکاکی می شوند.

فضای داخلی تمام کابینت ها در انواع مدل ها، یکسان و از ورق ام دی اف با روکش سفید می باشند و تفاوت عمده کابینت ها در جنس درب و نمای آن است. این موضوع در کابینت های انزو نیز به همین شکل است. کابینت‌های پولیشی انزو دارای بدنه ای از جنس ورق ام دی اف بوده و درب آن از انزو پولیشی می باشد.

"<yoastmark

کابینت پولیشی انزو کرج چه مزایت و معایبی دارد؟

این دسته از کابینت ها مانند انواع دیگر آن ها، دارای سری مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزایای کابینت انزو پولیشی

ضخامت صفحه در این کابیت ها از سایر مدل های کابینتی بیشتر است. دلیل این ضخامت هم اضافه شدن رنگ پولیشی است که روی ورقه های درب قرار می گیرد. این امر موجب می شود ورق های پولیش شده محکم تر از قبل شده وعموما دچار تاب خوردگی نمی شوند.

مقاوم شدن در برابر ضربه، از دیگر مزیت های کابینت‌های پولیشی است. کابینت پولیشی انزو در اثر ضربه و فشار، دچار فرورفتگی و آسیب نمی شوند. این مقاومت به این دلیل است که خمیر پولیش استفاده شده بر روی ورق های کابینت، عملکردی مانند چسب سفت دارند و به هیچ عنوان دچار فرورفتگی نمی شوند.

از دیگر مزیت های کابینت های پولیشی می توان به ضد آب شدن آن ها اشاره کرد. در این کار علاوه بر اینکه تمام سطح کابینت بوسیله لایه ای از پولیش پوشیده می شود، لبه های کار نیز با رنگ ورق درب یکی می شوند. یعنی عملا اطراف کار بوسیله پولیش پوشیده می شود و به هیچ عنوان آب به درون کابینت و صفحه ام دی اف نفوذ نمی کند.

سازگاری این نوع کابینت ها با انواع شرایط آب و هوایی بسیار زیاد است. از کابنیت های پولیشی می توان به راحتی در آب و هوای مرطوب استفاده کرد.

در حالت کلی می توان گفت کابینت‌های پولیشی انزو مقاوم در برابر نور خورشید، حرارت های سطحی، انواع روغن و خط و خش می باشد.

"<yoastmark

معایب کابینت پولیشی انزو

در کنار مزایایی که برای این دسته از کابینت ها ذکر کردیم، معایبی نیز در کنار آن ها وجود دارد. حساسیت اجرا در این کابینت ها بسیار بالاست و باید در محیطی بدون گرد و غبار کارهای اجرا انجام شود. در نتیجه برای اجرا به محیطی ایزوله و مناسب همراه با دستگاه های مخصوص پاشش رنگ دارد.

همانطور که گفتیم، حساسیت اجرا در کابینت های نئوکلاسیک بسیار زیاد است. حساسیت اجرا و استفاده از دستگاه های مخصوص برای  نصب آن ها موجب می شود که قیمت ان ها نسبت به قیمت سایر کابینت ها تفاوت چشمگیری داشته باشد.

"<yoastmark

تفاوت کابینت انزو و ممبران

اولین تفاوت کابینت پولیشی انزو با کابینت های ممبران قطر ورق های ام دی اف استفاده شده در آن هاست.  قطر ورق های ام دی اف استفاده شده در کابینت های نئوکلاسیک 25 میلی متر و ام دی اف های به کار رفته در کابینت های ممبران برابر با حداکثر 18 میلی متر می باشد.

قطر پولیشی که به عنوان روکش در کابینت های انزو مورد استفاده قرار می گیرد، بیشتر از قطر روکش های کابینت های ممبران است.

لبه های کابینت انزو با استفاده از دستگاه های سی ان سی تراشیده می شود. تراش خوردگی ها بوسیله سی ان سی موجب می شود قطر لبه های کابینت انزو حدود 8 میلی متر کمتر از لبه های کابینت ممبران باشد. منحنی شدن لبه های کابینت، زیبایی کار را دوچندان می کند.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
کابینت مهرشهرکورین کرج Call Now Buttonمشاوره رایگان