دکوراسیون داخلی مهرشهر کرج

 در دکوراسیون کرج

برای انجام دکوراسیون کرج خود در مهرشهر کرج، گروه دکولوکس با بهره مندی از جدید ترین روش های طراحی و با استفاده از متریال با کیفیت و قیمت مناسب، در خدمت شماست. برای انجام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مهرشهر کرج  با متخصصین ما تماس بگیرید.

دکوراسیون داخلی مهرشهر کرج

دکوراسیون داخلی مهرشهر کرج

دکوراسیون مهرشهر

اکثر افراد برای بازسازی منزل خود، نیاز به طراحی و تغییر دکوراسیون دارند. این طراحی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از بهترین تیم ها برای این منظور کمک بگیرید. هدف از تغییر دکوراسیون، استفاده از فضاها به صورت کاربردی، ایجاد فضای گرم و استفاده از به روزترین المان های طراحی دکوراسیون می باشد.

اگر در این راستا از تیم حرفه ای و مجرب استفاده کنید هم می توانید هزینه مناسبی پرداخت کنید و هم به ایده آل طراحی مد نظر خود نزدیک می شوید. این مرحله از بازسازی، در مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی کرج دکولوکس در مهرشهر با استفاده از به روزترین نرم افزارهای طراحی توسط تیم متخصص انجام می شود تا شما طراحی نهایی منزل خود را قبل از بازسازی ببینید.

با چه هدفی از دکوراسیون مهرشهر کرج استفاده می کنیم؟

طراحیدکوراسیون مهرشهر کرج به عنوان یک دانش له حساب می اید و با استفاده از آن در مکان های مختلف می توان اهداف بسیار مهمی را دنبال کرد. برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و فروشگاه ها قادر است باعث جلب و جذب بیشتر مشتری گردد. همچنین طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری باعث ایجاد یک فضای امن برای کارمندان می‌شود و با احساس راحتی که در آنها ایجاد می‌کند راندمان کار را بالا میبرد . طراحی دکوراسیون داخلی بیمارستان ها سبب کاربردی تر شدن فضا، ایجاد یک محیط آرام برای کادر درمانی و بیماران می‌شود و در خانه های مسکونی یک فضای راحت، گرم و پر از آرامش و صمیمیت را فراهم می‌کند. همچنین در قسمت های عمومی مثل مترو و اتوبوس و غیره می‌توان باعث رفع نیاز افراد استفاده‌کننده شد.

اجرای دکوراسیون داخلی مهرشهر

بعد از طراحی، نوبت به مرحله اجرا دکوراسیون داخلی می رسد. در این مرحله، با متریال خریداری شده توسط مجموعه، طرح مورد تایید شما پیاده سازی می شوند. در صورت نیاز به تخریب بنای قبلی، بنا تخریب شده تا طرح جدید پیاده سازی شود. تمامی المان های مورد نظر شما در این مرحله در محل مورد نظر نصب شده و به تایید شما می رسد.

مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی

همان طور که در متن بالا به آن اشاره کردیم، در طراحی دکوراسیون باید به نکات مهمی توجه کرد. در ادامه چند مورد از این نکات را برای شما ذکر می کنیم.

  • پیدا کردن یک پیمانکار ماهر
  • نوشتن قرارداد
  • تعیین رنگ های مناسب
  • تعیین سبک طراحی مورد نظر
  • کنار گذاشتن وسایل تزئینی قدیمی
  • تعادل در دکوراسیون متقارن و نامتقارن
  • استفاده از دیوارکوب و تابلو
  • استفاده از گلدان
  • هماهنگی و تناسب وسایل خانه
  • نورپردازی مناسب

انواع دکوراسیون داخلی

  • دکوراسیون کلاسیک

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک سبکی متعلق به یونان و روم باستان است دکوراسیون کلاسیک کمی شلوغ تر از مدرن است. دارای دیوارهای گچبری شده و تزئینات می باشد.با لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های شیک

  • دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن پرطرفدار در عین حال ساده و شیک می باشد .این سبک از خطوط صاف و منظم به همراه رنگ های روشن و تزیینات ساده بهره می گیرد تا حس طراوت و تازگی را در کل فضا به ارمغان آورد  از مشخصات اصلی این سبک  مبلمان با سطوح صاف و براق و استفاده از مصالحی مانند چوب روکش‌دار، فلز لوله‌ای و شیشه اشاره کرد. در دکوراسیون داخلی مدرن از تم رنگی خنثی استفاده می‌شود و از رنگ‌های قوی تنها در نقاط تاکید مانند کوسن‌ها و لوازم تزئینی استفاده می‌شود.در سبک مدرن از احجام مکعبی با کم‌ترین تزئینات اضافی و غیرکاربردی استفاده می‌شود. هر چند فضای مدرن می‌تواند خشک و سرد به نظر برسد و از این رو مناسب فضاهایی همچون ادارات، موزه و مراکز فرهنگی است.

  • دکوراسیون نئوکلاسیک

طرح کلی فضا در سبک نئوکلاسیک ساده و مستطیلی است و در تزئینات این سبک از موتیف‌های معماری کلاسیک مانند گچ‌بری طرح  دار استفاده می شود.این سبک ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است .در این سبک بطور ترکیبی از مبلمان و وسایل و تزیئنات هر دوسبک استفاده می شود.رنگهای غالب در این سبک بیشتر رنگهای مات و خنثی برای دیوارها و مبلمان می باشد.در سبک نئوکلاسیک از رنگ‌های داخلی روشن شامل آبی کم‌رنگ، کرمی، خاکستری، زرد و سبز در سطوح گسترده و از مشکی و طلایی در نقاط تاکید استفاده می‌شود.

گروه طراحی دکوراسیون داخلی دکولوکس

مجموعه ما از بی رغیب ترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی در کرج است که شما می توانید با اطمینان کامل از نتیجه کار، صفر تا صد تغییر دکوراسیون منزل خود را به ما بسپارید. استفاده از بهترین متریال با قیمت های مناسب از اصلی ترین ويژگی مجموعه ماست. برای استفاده از خدمات و یا دریافت مشاوره رایگان با همکاران در تماس باشید.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
پنجره دو جداره کرجدکوراسیون عظیمیه Call Now Buttonمشاوره رایگان