بازسازی در سهیلیه

 در بازسازی کرج

بازسازی در سهیلیه

بازسازی در سهیلیه

 بازسازی یه چیزی بین تعمیر و نوسازی ساختمان می باشد. یعنی نه اندازه تعمیر کم‌ کاره و نه اندازه نوسازی بنیادی هست که اسکلت ساختمان به کل تغییر می کند. در حقیقت بازسازی یه جورایی شبیه نازک کاری (سنگ کاری، کاشی کاری، نصب در، پنجره، کابینت آشپزخانه و ..) می باشد و سبب تغییر در شکل و اسکلت ساختمان نمی شود.

دلایل بازسازی ساختمان چیست

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که دلیل بازسازی یک ساختمان چی میتواند باشد.
بازسازی یک ساختمان علاوه بر دلایلی نظیر خرابی دیوارها و کابینت‌ها و…قادر است دلایل احساسی نظیر خستگی از محیط تکراری و یا تغییر سلیقه شما را نیز شامل گردد.

البته که ساختمان‌ها بعد از مدتی فرسوده می‌شوند و نیاز به نوسازی پیدا می‌کنند. ساختمان‌ها پس از گذراندن عمر مفید خود به شدت نسبت به زلزله آسیب پذیر می‌گردند. بعضی اوقات ساختمان‌ها نیاز به تغییر کاربری پیدا می‌کنند که نما و حتی دکوراسیون داخلی کرج آن نیز باید تغییر نماید. بازسازی قادر است جزئی و یا کلی باشد یعنی شما بازسازی را فقط برای آشپزخانه یا بخش کوچکی از خانه انجام دهید. لذا برای بازسازی خانه و یا محل کارتان پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره متخصصین این امر مورد استفاده قرار دهید.

نوع تزیینی بازسازی در سهیلیه چیست؟

بازسازی تزیینی شامل نوسازی و مرمت سقف، دیوار، کف، نورپردازی، مرمت آشپزخانه و تعویض کابینت‌ها می باشد. امروزه مخاطبان بسیاری مایل به بازسازی تزیینی هستند. چرا که:

  • زمان کمتری در برمی‌گیرد.
  • هزینه کمتری دارد.
  • تحول و تنوع زیادی ایجاد می‌ک نمایند.
  • منعطف و قابل‌تغییر با هر سلیقه‌ای می باشد
  • باعث ایجاد دکوراسیون‌های جدید می‌شود.

طراحی سایت در کرج

مراحل بازسازی ساختمان

  • مشاوره با متخصصان بازسازی:  در مرحله اول بعد از تصمیم به بازسازی ساختمان باید صورت گیرد، مشاوره با متخصصان بازسازی ساختمان می باشد. متخصصان شما را برای بازسازی ساختمان راهنمایی می کنند و راه های پیش رو را برای شما توضیح خواند داد.
  • تخریب ساختمان: دومین مرحله بازسازی ساختمان، تخریب آن می باشد. در این مرحله با توجه به نقشه کلی کار، بخش هایی که باید تخریب شده و حذف شوند تعیین می گردند. سپس با رعایت اصول ایمنی و مقررات ساختمان سازی، آن قسمت ها تخریب می شوند.
  • ساخت: پس از این که مشاوره با متخصصان و تخریب ساختمان و در حالت کلی ایجاد زمینه برای اجرای پروژه بازسازی، نوبت به مرحله ساخت می رسد در این مرحله، بخش هایی که باید به سازه اضافه گردد معلوم می شوندد. سپس با استفاده از نیروی متخصص، باید این بخش ها را اجرا کرد. بعد از آن تغییراتی که در دکوراسیون داخلی باید تشکیل گردد، اعمال می شوند.

کمترین هزینه بازسازی در سهیلیه چقد است؟

کارشناسان ما در گروه معماری و دکوراسیون داخلی کرج دکولوکس به شما یاری مرسانند تا از کلیه هزینه های بازسازی ساختمان خود مطلع شوید و با چشمانی باز و ذهنی آگاه تصمیم گیری کنید. از سویی دیگر باید به این نکته توجه داشت که افرادی که تصمیم بر بازسازی آپارتمان می‌ گیرند تمایل دارند از ایجاد هزینه‌ های اضافی که اکثرا در زمان ساخت آپارتمان نوساز وجود دارد اجتناب کنند. به همین علت تخمین هزینه و انتخاب شیوه‌ی بازسازی آپارتمان به گونه‌ای که با بودجه‌ی مورد نظر شما هماهنگ باشد بسیار حائز اهمیت است.

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
بازسازی در جهانشهرکناف گوهردشت Call Now Buttonمشاوره رایگان