اندازه مناسب میز تلویزیون چقدر است؟

 در دکوراسیون کرج

این سوال برای شما هم پیش آمده که بهترین اندازه برای انتخاب میز تلویزیون چقدر باید باشد؟ با توجه به نیاز اکثر خانواده ها به تلویزیون، پس انتخاب میزتلویزیون یک مسئله مهم است. به همین علت داشتن اطلاعات درمورد اندازه مناسب میز تلویزیون و ارتفاع  آن از زمین اهمیت زیادی دارد تا بتوانید یک دکور و نمای زیبا را در فضای مورد نظر خود ایجاد کنید. مجموعه دکوراسیون داخلی دکولوکس در این مقاله شما را برای داشتن یک دکوراسیون مدرن همراهی می کند.

اندازه مناسب میز تلویزیون

اندازه مناسب میز تلویزیون

چرا میزان ارتفاع و اندازه مناسب میز تلویزیون مهم است؟

در دکوراسیون های امروزی، میز تلویزیون نه تنها یک وسیله کاربردی به منظور نگهداری تلویزیون است بلکه به عنوان یک یک اکسسوری یا وسیله تزئینی در اتاق نشیمن و سالن مورد استفاده قرار می گیرد.

در چیدمان دکوراسیون داخلی خانه نیز تلویزیون کانون توجه افراد بوده و محلی است برای جمع شدن افراد خانواده دور هم. به همین علت انتخاب یک تلویزیون و دانستن اندازه مناسب میز تلویزیون اهمیت زیادی دارد.

ارتفاع و اندازه میز تلویزیون علاوه بر اینکه دکوراسیون منزل را شیک تر می کند و نمای زیبایی به فضا می دهد، بلکه مشاهده برنامه های تلویزیونی را آسان تر کرده و از دردهای ایجاد شده در ناحیه گردن جلوگیری می کند. پس مهم است که بدانید تلویزیون را در چه ارتفاعی و کجا قرار دهید.

برای دریافت خدمات مجموعه دکولوکس در زمینه کابینت کرج ، دکوراسیون کرج ، بازسازی کرج و کناف کرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اندازه مناسب میز تلویزیون را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟

دکوراسیون های مدرن به گونه ای طراحی می شوند که تلویزیون بر روی دیوار دکوراتیو نصب می شود، اما اگر قصد ندارید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید باید آن را روی میز تلویزیون قرار دهید.

به منظور بهتر تنظیم کردن کابل های برق و نمای زیباتر آن ها، اندازه مناسب میز تلویزیون حدود 10 سانتی متر از هر طرف بزرگتر از تلویزیون است.

اگر میز تلویزیون خود را هم‌اندازه، کوچکتر و یا خیلی بزرگتر از تلویزیون انتخاب کنید، یک دکوراسیون نامناسب بوجود می آورید. پس به اندازه میز تلویزیون خیلی دقت کنید.

مقاومت و استحکام میز تلویزیون یکی دیگر از نکات انتخاب میز تلویزیون است. در هنگام خرید میز تلویزیون دقت کنید میز مورد نظر شما می تواند وزن و سنگینی تلویزیون را تحمل کند؟

اکثر میز تلویزیون ها برای نگهداری تلویزیون های سنگین هم مناسب اند اما برای احتیاط بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید.

اندازه مناسب میز تلویزیون

اندازه مناسب میز تلویزیون

بیشتر بخوانید: تخت کم جا کرج

ارتفاع مناسب میز تلویزیون چقدر است؟

برای انتخاب ارتفاع و اندازه مناسب میز تلویزیون یک قاعده کلی وجود دارد آن هم، هم‌راستا شدن مرکز صفحه نمایش با خط دیده بیننده است. پس برای پیدا کردن ارتفاع مناسب میز تلویزیون لازم است ابتدا ارتفاع متوسط بیننده و سپس اندازه تلویزیون را داشته باشید.

این اندازه ها غالبا برای بزرگسالانی که از روی کاناپه تلویزیون را تماشا می کنند ارتفاع 100 تا 105 سانتی متر از کف زمین تا مرکز تلویزیون در نظر گرفته می شود.

دلیل این اندازه هم این است که ارتفاع اکثر کاناپه ها حدود 45 سانتی متر و خط دید یک فرد بزرگسال حدود 60 سانتی متر می باشد.

برای پیدا کردن مرکز صفحه نمایش هم می توانید ارتفاع تلویزیون را اندازه گیری کنید و تقسیم بر دو کنید. بعد از پیدا کردن اندازه مرکز صفحه نمایش و کم کردن این اندازه از عدد 100 یا 105 و یا هر عددی که به عنوان ارتفاع بیننده در نظر گرفته اید، می تواندی ارتفاع واندازه مناسب میز تلویزیون را مشخص کنید.

به منظور پیدا کردن اندازه میز تلویزیون در نشیمن، اتاق خواب و هر مکان دیگری هستید، باید در ابتدا طرز قرار گرفتن خود در این مکان ها را مشخص کنید.

بعد از آن باتوجه به راهکارهای ارائه شده در متن می توانید اندازه مناسب میز تلویزیون خود را پیدا کنید.

اندازه مناسب میز تلویزیون

اندازه مناسب میز تلویزیون

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

error: Content is protected !!
سبک مینیمالطراحی حیاط خانه Call Now Buttonمشاوره رایگان