Uncategorized

کناف کرج با قیمت مناسب

کاربرد کناف کرج و ویژگی های مهم آن

کناف از مجموعه صفحاتی تشکیل شده است که دارای روکش گچی بوده و طی فرآیند خاصی به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت به صورت یکپارچه تشکیل می شوند . امروزه، از اجرای کناف برای کارهای ساختمانی و دکوراسیون استفاده می شود که انجام این کار نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد و نصب آن جزء سازه های خشک محسوب می شود. به تعبیری دیگر، در ساخت و نصب آن از مَلات استفاده نمی شود.

اما اجرا و پیاده سازی آن دارای دو بخش زیر ساخت و روساخت است که به طور کلی، زیرساخت کناف از ترکیب جنس فولاد و روی آبکاری شده می باشد و برای اتصال به سقف نیز از پیچ استفاده می شود. روساخت کناف نیز از سازه معدنی یا گچی تهیه شده است که قابل رنگ‌آمیزی بوده و از جملۀ انواع آن پانِل و تایل می باشد.

استفاده و پیاده‌سازی کناف سقف شرایط مناسبی را برای فضای خانه ایجاد می کند و به ایجاد طرح های جدید و مدرن در دکوراسیون داخلی، کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که به عنوان پرطرفدارترین محصول ساختمانی در میان مهندسان معماری و طراحان دکوراسیون برای جلوۀ بهتر دکور فضای خانه یا محل کار، تبدیل شده است. مزایای مهم د یگر کناف سقف، سبکی آن است که استفاده از آن را بسیار راحت نموده است.

استفاده از کناف تنها برای ساختن و زیباسازی سقف کاربرد ندارد. از این محصول برای ساخت دیوارهای ضد حریق و دکوراتیو نیز استفاده می شود. کاربرد دیوارهای ضدحریق در صنعت ساختمان، تغییر و تحولی عظیمی در این صنعت ایجاد کرده است. مهمترین مزیت دیوارهای ضد حریق، مقاومت و استحکام در برابر آتش و حرارت ناشی از شعله ها می باشد که مانند سد مقاوم عمل خواهد کرد.

 متخصصین و مهندسین شرکت دکولوکس با داشتن مهارت فنی همراه با دانش روز در این حوزه و همچنین حضور افراد حرفه‌ای به عنوان مجری کارها، امکان پیاده سازی چنین دکوراسیون جذاب و مستحکمی را دارند. کافی است برای مشاهدۀ نمونه کارها، وارد سایت این شرکت شوید.

مدیر سایت

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
مدیر سایت

آخرین مطالب

قیمت ساخت کمد دیواری کرج

قیمت ساخت کمد دیواری کرج کمد دیواری، یک قطعه مبلمان است که بر روی دیوار…

1 روز قبل

بهترین دکوراسیون داخلی کرج

بهترین دکوراسیون داخلی کرج بهترین دکوراسیون داخلی کرج بهترین دکوراسیون داخلی کرج از ترکیب چند…

2 روز قبل

تزئینات ساختمان در کرج

تزئینات ساختمان در کرج تزئینات ساختمان در کرج تزئینات ساختمان در کرج شامل همه آنچه…

3 روز قبل

پوستر دیواری کرج

پوستر دیواری کرج پوستر دیواری کرج پوستر کرج یک نوع تصویر بزرگ است که بعنوان…

2 هفته قبل

قیمت پوستر کرج

قیمت پوستر کرج قیمت پوستر کرج پوستر کرج یک نوع تصویر یا نقاشی بزرگ است…

2 هفته قبل

انواع پوستر کرج

انواع پوستر کرج انواع پوستر کرج پوستر دیواری، هنری یا تصویری بزرگ است که بعنوان…

2 هفته قبل